مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 16:072022-02-26اقتصادي

فارس من| جابجایی نیروگاه مفتح ناممکن است/ از فصل بهار گاز جایگزین مازوت می شود


معاون عمرانی استاندار همدان با بیان اینکه جابجایی نیروگاه شهید مفتح امری ناممکن است گفت: سوخت گاز در نیمه های نخست سال جایگزین مازوت در نیروگاه خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، خبرگزاری فارس ثبت شده است.

در همین راستا معاون عمرانی استاندار همدان در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه جابجایی نیروگاه امری ناممکن است اظهار کرد: موضوع آلایندگی نیروگاه در کارگروه آلودگی هوا مطرح شد و دانشگاه علوم پزشکی نیز مطالعاتی در این خصوص داشت که در بیماری سرطان وضعیت شهرها چگونه است؛ طبق آمار مشخص شد چنین چیزی صحت ندارد.

فرزاد تیموری عنوان کرد: اینکه گفته می شود شهرهای اطراف نیروگاه وضعیت خوبی ندارند، صحت ندارد اما استفاده از سوخت مازوت در 6 ماه دوم سال نیز چاره ای نیست زیرا شرکت گاز در پاییز و زمستان گاز در اختیار نیروگاه نمی گذارد.

وی تصریح کرد: شرکت گاز به محض اینکه شرایط شبکه گازرسانی شهر جواب دهد، سوخت نیروگاه را از مازوت به گاز تغییر می دهد اما در نیمه دوم سال شرایط اضطرار نیاز گاز خانگی، مانع از این کار می شود.

معاون عمرانی استاندار همدان خاطرنشان کرد: در فصل بهار مصرف گاز خانگی و ادارات کاهش می یابد و با کاهش این حجم از مصرف گاز خانگی، می توان گاز را در اختیار نیروگاه قرار داد تا بخشی از آلودگی هوا کاهش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| جابجایی نیروگاه مفتح ناممکن است/ از فصل بهار گاز جایگزین مازوت می شود

فارس من| جابجایی نیروگاه مفتح ناممکن است/ از فصل بهار گاز جایگزین مازوت می شود